Sommartider

 
Sommardagar, ljusa långa kvällar.
Nu är livet så himla härligt.
 
(null)
Kvällarna blir fortfarande ljusare och nätterna längre.
(null)
 
Årstiden lockar ut oss alla.
Att träffas och umgås är så mycket lättare så här års.
Veckan som passerat var för min del full av sammankomster.
Jag har träffat vänner, släkt och grannar. Jag har varit på två sommarfester, AW och hunnit med en golfrunda.
 
(null)
Makens del av släkten samlades i lördags i Motala för att fira våra barns farmor som fyllde 80 i vintras. Hon bjöd på en härlig sommarfest.
 
(null)
Här är en bild från den fest jag var på i fredags.
Kolla in utsikten över Östgöta slätten och Tåkern.
 
(null)
I helgen fick vi också tid att umgås med allra närmaste familjen. Mysigt även om vi saknade M och Lilleman.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Anna i Portugal:

Sköna sommartider! Full fart ser jag :) Härligt med poolbad med familjen.

2 Lena i Wales och lite överallt:

Härliga sommarbilder.
Ni ser ut att ha det riktigt bra, njut!

3 Ditte:

Visst är det sköna tider och helt fantastiskt att nu spendera tiden i Sverige. Förstår att det varit en vecka fyllde av trevligheter. Härligt!Önskar dig fortsatt sköna dagar.

Kommentera här: