Gamla Råsunda

 
Vår lilla lägenhet ligger i den del som kallas Gamla Råsunda, bara ett par minuters gångväg från den gamla Filmstaden.
Vi befinner oss alltså i Solna kommun.
 
 
Jag kommer att återkomma med fler inlägg om det här mycket intressanta området framöver.
 
Idag vill jag bara visa var vi kommer att hålla till.
 
(null)
Vårt boende ligger mellan döttrarnas hem, närmare Evelina som bor i Sundbyberg men inte så långt från Ika och Martin som bor i Vasastan.
Vi är väldigt nöjda med både läge och lägenhet.
 
 
 



Kommentarer:

1 Ama de casa:

Det är så himla fint där i Gamla Råsunda! Perfekt läge ju :-)

2 Ditte:

Stort grattis än en gång. Ett jättetrevligt område och Solna överlag är ju en bra kommun. Har bott i Solna mellan 1959 och 1970 men då i Gamla Huvudsta. had många vänner i Gamla Råsunda och hängde en he del här och i närheten av Filmstaden.
Ser fram emot mer.

3 Bland Kastruller och Vinglas :

Jag vet ganska lite om Stockholm. Jo såklart har jag hört många namn och områden men inte besökt. Tror jag bara varit i Stockholm 3 gånger
Kram Kajsa

Kommentera här: