Välkomna

Som ni förstår har bestämt mig för att fortsätta blogga, det har liksom blivit en vana och jag tror att det blir lite tomt annars.
Naturligtvis behövs det en förändring även på bloggandet när mitt liv nu blivit helt annorlunda igen.
Att  skriva under namnet Lady i Bangkok känns fel. Det blir ju väldigt vilseledande.
Att byta namn på bloggen känns inte heller rätt så jag har beslutat att börja om, med en ny blogg.
Förmodligen kommer det att bli ytterligare några inlägg i Lady i Bangkok.
Jag har bilder, minnen och tankar som jag ännu inte delat med mig av.
 
Jag går nu från att i fem år haft oceaner av fri tid till att jobba heltid och då gäller det att försöka ta till vara på den lediga tiden på bästa möjliga sätt.
Jag hoppas och tror att jag numera är bra på att vara i nuet och njuta av livet.
 
Mina vyer har vidgats och är väl vidare än någonsin. Det betyder inte att min reslust och nyfikenhet på omvärlden minskat, tvärtom.
Ni kommer att kunna följa med på nya resor (om än inte lika frekvent), främst till Italien.
 
Jag hoppas också kunna visa hur våra renoveringsprojekt fortlöper.
Både villan i Linköping och sommarhuset i Italien ska förnyas och förändras.
 
 
Ni är varmt välkomna att följa med mig när jag vandrar vidare.
 
/Lady
 

Kommentarer:

1 Malin:

Fin blogg <3

Svar: Tack, gjorde lite förändringar nær jag ändå var igång 😊
Anette

2 Mille :

5å roligt att du fortsätter

Svar: Kanske inte lika spännande men man vet ju inte vad livet har att erbjuda. Kram
Anette

3 Ditte:

Tack, jag följer gärna med på dina vidare vyer. Och att tiden inte finns som förut förstår jag till fullo. Men det jag tycker det är väldigt roligt att du fortsätter. Och vidare blir det helt klart.

Svar: Vad kul att du fortsätter läsa, det uppskattas 😊
Anette

4 Emma, Sol som sol?:

Så! Då har jag koll på denna också och ser fram emot vad som händer här!

Svar: Kul, du brukar ju ha bra koll. 😊
Anette

5 Ama de casa:

Jag hakar på dig - den där spången ser hållbar ut, så det ska nog gå :-D

Svar: Vi får se hur hållbart det blir. Tack för att du hänger med ❤️
Anette

6 Bosse Lidén:

Lycka till med din nya blogg och liv. Jag förstår att det blir en stor omställning. Det mesta har sina för och nackdelar. Men den här tiden på året brukar vara hoppfull.

Svar: Tack, jo just nu ser det ju rätt ljust ut 😊
Anette

7 Ditte:

Hej Anette!
Jag tror inte din gamla blogg fungerar just nu. Testade att titta in där. Men hamnade på märkliga ställen. Ville bara be dig se efter egentligen...

Svar: Hej, Ditte. Jag provade precis nu och då funkade det. Hoppas att det var ett tillfälligt fel. Märkliga sidor vill jag inte att mina läsare hamnar på 😜
Anette

8 Frido:

Så kul, tack för det! Hälsar en av dem som tiggde och bad att du skulle fortsätta blogga.
Ditt liv är inte tråkigt nu heller och som du skriver har man liksom fått dig som en slags ”vän” vars vardag man gärna följer med.

Svar: Tack snälla du, dina ord gör mig så glad 😊
Anette

Kommentera här: