Som vi längtat

Det var hela åtta veckor sedan maken och jag träffade familjen i Stockholm.
En 80-årsfest, covid och semesterresa är orsak till det långa uppehållet. 
På åtta veckor händer det otroligt mycket i ett så litet barns utveckling och jag är så tacksam att Ika och Martin försett oss med bilder och filmer på den lille i stort sett varje dag.
Nu var det äntligen dags att återse underverket och ni förstår att lyckan var stor. (null) 
Bilderna ovanför togs för några veckor sedan.

(null) 
Se så stor han blivit.

(null)

Jag kan inte se mig mätt på alla fina bilder.
Än bättre är det naturligtvis att se och umgås med den lille i verkliga livet.

Nu är det dags för mig att cykla till jobbet och när jag kommer hem är bara maken hemma.
Vi kommer naturligtvis att sakna Elliott, hans föräldrar och moster men förhoppningsvis ses  vi snart igen.
















Kommentarer:

1 Ditte:

Så fin Elliott är! Härliga bilder Och visst går tiden fort och mycket händer hela tiden med de små liven.
Förstår att det var riktigt roligt att ses igen. Och givetvis att träffa Elliott och få umgås med honom.
Ja, givetvis också med hans föräldrar och moster.
Hoppas ni snart ses igen.

Svar: Ja, du förstår att vi njöt.
Förhoppningsvis ses vi om två veckor igen.
Anette

2 Lena i Wales och Spanien:

Så underbart fin!
En sådan fröjd att får vara farmor/mormor.
Ha det bra!

Kommentera här: