Att hålla i

Just nu har jag fullt upp på jobbet och är väldigt trött om kvällarna. 
Det är snart dags för semester och den är välbehövlig.
 
(null)
Jag vill fortsätta med att motionera och försöka hålla i det jag påbörjat.
 
(null)
Ett par löparrundor i veckan och en eller två golfrundor är något jag vill fortsätta med.
 
Kanske blir det inte några golfrundor i Italien men jogga och promenera borde jag kunna göra även där.
Huvudsaken är att jag rör på mig, på ett eller annat sätt.
Just nu planerar vi resan genom Europa och lite annat smått och gott.
Det ska bli kul att ge sig ut på resa och att umgås med familjen.
Nu längtar jag så mycket, om en vecka påbörjas resan söderut.
 
 

Kommentarer:

1 Jossu:

Håll ut, snart får du koppla av och njuta av ledigheten och Italien.

Svar: Hahaha, jag ska försöka att både hålla ut och hålla i.
Anette

2 Anna i Portugal:

Vad härligt att du snart är på väg söderut! Jag har börjat jogga igen (efter typ 10 års uppehåll), så förvånad att jag klarade 2,5km första gången. Och 4km andra. Men jag får nog låta bli att springa längre på ett tag, för jag fick vätska i benen... :) Jag älskar verkligen att springa så måste hålla tillbaka nu när jag märkte att kroppen vill och kan.

Svar: Vad kul att du börjat smått. Jag tar det väldigt lugnt, känns bra att bara vara igång.
Anette

3 Lena i Wales och lite överallt:

Vad härligt att du snart har semester!
Trevlig resa!

4 Ditte:

Så härligt att planera resan och en del annat. Och givetvis att spendera tid med familjen.
jUst att vara i gång ger ju så mycket på olika sätt. Och att springa eller vandra och överlag vara aktiv ger ju mycket. Likaså att träna kroppen så den blir starkare och det går ju perfekt att använda kroppen själv som motstånd.
Önskar dig nu en fin resa, Ha det gott

Kommentera här: