Mmm

Vilken ynnest det är att vara maka, mamma och mormor.
Det är lätt att livet bara rullar på, att ta allt för givet och sällan reflektera över hur bra man har det.
Känner ni igen er? Så är det i alla fall för mig, kanske ni är bättre på att uppskatta det ni har.
 
Jag har en underbar familj som jag älskar över allt annat.
Kärleken till familjemedlemmarna ser förstås olika ut men alla är mig lika kära.
 
(null)
Vårt senaste tillskott till familjen är så lätt att bli förtjust i. 
 
(null)
I helgen blir Lilleman ett år. 
Han fyller samma dag som vår kung så det flaggas i hela Sverige denna födelsedag. 
Vi kommer inte att vara hemma och hissa flaggan utan förstås befinna oss i huvudstaden för att fira honom.
 
 

Kommentarer:

1 Malin :

En söt liten unge.
Han är så fin.
Grattis till honom på 1-årsdagen.

2 Ditte:

Vilken ljuvlig liten kille! Och tänk nu att han är ett år på lördag. Stort grattis till er alla.
Just detta att ha förmånen att omges av nära och kära är ju så viktigt. Ren lycka. Gläds med dig och känner igen mig själv-
Önskar dig en fin helg i Stockholm.

3 Lena i Wales och lite överallt:

Vilken liten solstråle!
Underbart med barnbarn. Jag har 4 stycken mellan 4 och 9 år, fantastiskt!

Kommentera här: