Veckans vilodag

Puh, vilken vecka det har varit.
Varje dag har varit helt fylld men inte bara av arbete och måsten.
En hel del roligheter har också fått plats. Jag började veckan med att gå på AW med några väninnor. Det var en bra start på veckan. 
På tisdagen var kylan tillbaka efter några dagar med plusgrader, snön var nästan borta när jag gick till jobbet men det var riktigt kallt igen. När jag kom ut från gymmet på kvällen snöade det ymnigt och jag fick plumsa hem. Snöandet fortsatte hela natten och nästa morgon var det inte helt lätt att ta sig till jobbet.

(null)
Vintern är tillbaka.

I onsdags var jag på cirkelträningen och det var lika tufft som alltid, att jag sen behövde skotta rätt mycket snö gjorde att jag sov gott på natten.
I torsdags började jag en italienskakurs, igen. Även om nivån på kursen är i enklaste laget är det bra för mig att höra och prata italienska.
Förutom allt jobb, skottande och annat har jag lyckats klämma in en padelmatch, också väldigt kul.

(null)

Idag är jag lite matt och ska ta det väldigt lugnt. En vilodag och lite gott att äta, det är precis vad jag behöver.





Kommentarer:

1 Anna i Portugal:

En vilodag är aldrig fel. Hoppas det blir en mysig sådan, blir samma sak här, med mycket skidor på TVn. Boa sorte (lycka till på portugisiska) med italienskan.

Svar: Det samma fast med portugisiskan.
Buona fortuna 😀
Anette

2 Lena i Wales och lite överallt:

Oj, det var en fullsmäckad vecka. Hur orkar du?
Hoppas helgen blev lugn och fin

3 Ditte:

Verkligen en aktiv och rolig vecka. Förstår att det nu blir en vilodag. Men samtidigt är det "nyttigt" att hålla igång. Nyttigt för både kropp och knopp och inte minst med att variera och kombinera olika aktiviteter. Heja dig!
Och italienskan är ju lite guldkant och en nyckel till mycket.

Kommentera här: