Nu är det dags

Den här hösten kommer att innebära att jag under en tid måste trappa ner på allt och ta det väldigt lugnt, åtminstone i några veckor.

(null)
Promenader, golf och padel måste jag avhålla mig från.
 
(null)
 
(null)
Jag har försökt att vara ute så mycket som möjligt under de senaste veckorna.
Dels för att mitt liv kommer att vara lite begränsat och möjligheterna att vistas utomhus kommer att inskränkas och dels för att jag vill vara i god kondition inför……
 
(null)
…… den planerade operationen. 
För efter den lär jag bli stillasittande.
 
Nu är det dags, jag har stängt mitt lilla kontor, rensat skrivbordet och tagit mig till Motala.
Vi hörs om ett par dagar.
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Anna i Portugal:

Lycka till med operationen!

2 Ditte:

Oj, ligger efter med läsande hos dig. Men jag är på gång.
Hoppas och har förstått att operationen gått bra.Men så mycket av det aktiva lär det inte bli på ett tag.
Håller tummarna.

Kommentera här: