Det är mycket nu

Här händer det grejer.
 
 
Jobb, renoveringsplanering, lite mer fart på det sociala livet och att packningen från Thailand anlänt gör att det är mycket som händer nu och den närmsta tiden. Inte så att jag tycker att det är för mycket, inte alls, det är bara kul.
 
Efter en hel del strul har vi nu en bil, inte den som var tänkt från början men en bra bil och vi är båda nöjda. 
 
Påsken närmar sig  med stormsteg. Då kommer äldsta dottern på besök (den yngsta förbereder bästa vännernas bröllop och firar sin sambos 30-årsdag). Mys med ena dottern, ett släktbesök och ett sjuttioårsfirande är en del av det vi tänkte hinna med under påskhelgen. Tur att den är lång.
Nu måste jag ta itu med alla flyttkartonger som åter fyllt vårt hus.
Jag hoppas att påsken blir lång och glad. 🐔🐣
 

Kommentarer:

1 Ama de casa:

Oj! De' e' mycke' nu! Men det låter ju som trevligheter och då gör det inte nåt att det är full fart :-)

Glad Påsk!

Svar: Mycket är oftast kul, i alla fall när man hinner med.Glad påsk 😊
Anette

2 Anonym:

Vilken härlig kruka där i solskenet!

Bilar är jag dålig på men den ser i alla fall snygg ut! :D Sonen skulle säkert säga att det är en sådan eller sådan, har har större bilintresse.

Ha en riktigt mysig påskhelg!

Svar: Hahaha, bilmodeller är inget för mig heller. Naturligtvis vet jag i alla fall att det är en BMW just vi har.
Anette

3 Emma, Sol som sol?:

Jag tror mitt inlägg blev anonymt ...? Helmysko, hade skrivit i allt igen ju. Såg det preciiiis när jag tryckte på Skicka.

Svar: Nu har det hänt något med länken härifrån till din blogg, igen.Vet inte varför det krånglar. När jag själv testar så funkar det. Hoppas inte att det beror på att vi bloggar från olika portaler.
Anette

4 Anette:

Test igen 😳😉

Svar: Nu ser det ut att funka som vanligt, hoppas att det är så
Anette

5 Ditte:

Ja, nu ser det ut som vanligt igne när jag kommenterar. Igår var det något annat. Just som dte är om jag kommenterar via mobilen.
Och visst är det trevligt att ha mycket om sig. Håller helt med dig. Och för din del blir det en hel del olika saker som händer och inom olika områden. Berikande det också.

Kommentera här: