Jag ska byta jobb

Det är mycket på gång i mitt liv.
Den absolut största och bästa förändringen håller jag på, ett tag till.  
Ni vet, den som väntar på något gott……..
 
En nyhet som jag kan/vill berätta om är att jag ska byta arbetsplats, arbetsuppgifter och arbetskamrater. Någon gång i mars kan min nuvarande arbetsplats undvara mig.
 
 
Jag ser fram emot nya utmaningar och är glad att jag fortfarande är attraktiv på arbetsmarknaden. Jag hinner bli 59 innan det är dags att gå vidare, eller rättare, tillbaka.
Den arbetsplats jag lämnade för 8 år sedan, pga flytten till Thailand är den jag återvänder till.
Där har jag mitt arbetshjärta, om det finns ett sådant ❤️
 
Under de snart tre år jag jobbat på neurofysiologiska kliniken har jag lärt mig massor. Jag har haft förmånen att lära känna ett antal fantastiska människor som haft stort tålamod med att lära mig saker jag aldrig tidigare hört talas om.
 
(null)
Alfa-, beta-, delta- och thetavågor har hört till min vardag i snart tre år. Mina kollegor har tragglat och kämpat för att lära mig diverse neurofysiologiska undersökningar.
Jag är så tacksam och glad för den tid jag fått tillsammans med dem.
 
Men…. 
(null)
 
https://m.youtube.com/watch?v=romMuypTQ28&fbclid=IwAR0N4kebt9PKIWP_zD2UBjAn7zDiRN3kS8oNh48wZ7RppK7qS0A_osI4Rdc
…..den här arbetsplatsen är oslagbar 😂
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Malin:

Vad rolugt. Grattis och lycka till.

Svar: Tack så jättemycket 😀
Anette

2 Emma, Sol som sol? :

Grattis! Vad roligt för dig!

Svar: Tack, det ska bli kul 😀
Anette

3 Veiken:

Det låter som det är läge att utbrista GRATTIS!
Skönt att komma tillbaka där arbetshjärtat är! Dessutom med en massa kunskap du inte hade förra gången!
Goda nyheter bland allt elände!

Svar: Tack, tack 😀
Anette

4 Kicki:

Vilken härlig musikvideo. Ni måste haft roligt under skapandeprocessen.
Grattis till nygammalt arbete.

Svar: Visst är videon härlig. Den har några år på nacken men håller fortfarande 😀
Anette

5 Ama de casa:

Men så roligt - stort GRATTIS!!!

Musikvideon är ju helt underbar :-D

Svar: Tack, Ama 😀
Anette

6 Anna i Portugal:

Grattis till nytt jobb! Jag är så himla nyfiken på den bästa förändringen :D

7 Lena i Wales och Spanien:

Lycka till med det "nya" jobbet!
Vilken kul video. Man skymtar dig i bakgrunden då och då när ni alla står upp och dansar. Tror också jag såg dig till vänster när ni stod tre i rad, men är inte säker.
Var tvungen att titta två gånger, första gången letade jag bara efter dig och andra gången koncentrerade jag mig mer på texten och de övriga.
Ha det bra!

Svar: Ja, jag syns kanske då och då i bakgrunden. Den där till vänster som står där och surt inspekterar, visst är det jag.Kul att du hittade mig.
Anette

Kommentera här: